Jeugdouderlingen

De jeugdouderling, momenteel vacant, is verantwoordelijk voor het jeugd- en jongerenwerk van de kerkgemeenschap. Zij maakt deel uit van de Jeugdraad en geeft er leiding aan. De jeugdouderling maakt ook deel uit van de Kerkenraad en is de schakel tussen de Kerkenraad (m.n. de Pastorale Raad) en de Jeugdraad en omgekeerd.

Op deze manier is een goede communicatie en coördinatie gewaarborgd tussen de verschillende geledingen van het jeugd- en jongerenwerk en tussen beide genoemde raden.
Samen met anderen wil de jeugdouderling werken aan een eigen plek voor jeugdigen en jongeren in de kerkgemeenschap.

Als u de jeugdouderling iets wilt vragen of melden kunt u mailen naar jeugdraad@kleinekerk.nl of bellen naar het telefoonnummer onder Kleine Kerk: Adressen Contactpersonen.