"Oud nieuws"

2010-09-07 Bezoek uit Nigeria
Van 7 tot 14 september ontvangt de classis Katwijk 8 broeders en zusters uit Nigeria voor een uitwisselingsbezoek. Tijdens dit bezoek zijn ze ook aanwezig in Voorhout:
- op vrijdag 10 september om 20.00 uur bij een filmavond in De Verdieping;
- tijdens de kerkdienst op zondag 12 september.

In het persbericht onderin dit blok vindt u meer informatie over dit bezoek uit Nigeria.

2007-06-05 Kleine Kerk nu: Protestantse Gemeente!
Een stralende dag. Om 12.34 uur op dinsdag 05 - 06 - 07 mocht het eindelijk gebeuren. We waren getuige van de bevestiging van een proces dat we al jaren geleden zijn ingegaan: de Kleine Kerk mag zich nu officieel de Protestantse Gemeente te Voorhout noemen. In de dagelijkse kerkpraktijk vormden gereformeerden en hervormden in Voorhout al jaren samen een kerk. Tijdens een High Tea werd door alle aanwezigen afgeteld: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7... en de Protestantse Gemeente Voorhout was een feit.

2004-09-04
Na jaren van voorbereiding is gisteren het nieuwe kerkelijk centrum 'De Verdieping' geopend!
Na enkele speeches in de Kleine Kerk, is de sleutel door Peter Boers (College van Beheer) overgedragen aan voorzitter Joost Peters. Dhr. Peters sprak vanaf het dak de wens uit dat het kerkelijk centrum een plaats van ontmoeting met elkaar en met God zal zijn. En hij opende het gebouw door de naam op de gevel te onthullen: 'De Verdieping'

2003-12-04 Eerste steen Kerkelijk Centrum

De eerste steen is gelegd en daarmee is de Kleine Kerk ook weer leuk in het nieuws geweest. In een voorpagina artikel in de Voorhouter staat een uitgebreid verslag van wat er daar gebeurde.