Kindernevendienst

De Kindernevendienst wordt iedere zondag (ook in de vakanties) aangeboden voor kinderen van 4-10 jaar. De Kindernevendienst wordt aangeboden gedurende de lengte van de eredienst. Afhankelijk van het weer zullen de activiteiten buiten of binnen in De Verdieping plaatsvinden. Kinderen, die komen voor de Kindernevendienst, gaan niet eerst mee de kerk in, maar verzamelen tussen 9.45-10.00 uur in de grote zaal van De Verdieping. De Kindernevendienst wordt onder leiding van twee personen verzorgd.

De leiding van de Kindernevendienst zal voor de kinderen een programma verzorgen dat is gebaseerd op de lesvormen in Kind op Zondag. Direct na afloop van de kerkdienst kunnen de kind(eren) weer door hun ouder(s) in De Verdieping worden opgehaald.

In verband met de (buiten)activiteiten is het verstandig om de kind(eren) geen “zondagse kleren” aan te laten trekken. Bij slecht weer zal er een binnenactiviteit in De Verdieping worden gehouden waarbij het protocol, zoals gemeld bij de crèche zal worden aangehouden.