Bloemengroeten

Wij willen met elkaar meeleven in vreugdevolle en ook in verdrietige omstandigheden. Als blijk van dit medeleven ontvangen gemeenteleden bloemen uit de kerk. Dit is bijvoorbeeld het geval als zij 70 jaar (en daarna ieder kroonjaar) worden, een huwelijksfeest vieren, wanneer iemand ziek is, in het ziekenhuis ligt of als er een kindje is geboren.

Iedere zondag worden in de kerkdienst de namen genoemd van de gemeenteleden die de bloemen krijgen. De bloemen worden bezorgd door vrijwilligers die zich tijdens de dienst melden.

Mocht u gemeenteleden kennen voor wie een bloemengroet op zijn plaats zou zijn, neem dan contact op met de Pastorale Raad (pastoraleraad@kleinekerk.nl). U kunt daar ook terecht voor meer informatie of indien u suggesties heeft.