Actie Kerkbalans 2024 van start!

Het thema van de Actie kerkbalans 2024 is “Samen voor de kerk van morgen”.

Op 13 januari is de Actie Kerkbalans 2024 gestart. Deze loopt door t/m 27 januari. Met deze actie doen wij weer een beroep op onze leden voor een financiële bijdrage in 2024, want zonder die bijdragen kunnen we helaas als kerk niet functioneren.

Degene waarvan we een e-mailadres hebben, hebben ondertussen een e-mail ontvangen waarbij ze kenbaar kunnen maken of en zo ja en in welke mate men wil of kan bijdragen. Is er geen e-mailadres bij ons bekend, dan krijgt u een brief thuisbezorgd (of u heeft deze ondertussen ontvangen), waarbij het ingesloten antwoordformulier weer bij u wordt opgehaald.
Heeft u geen brief of e-mail ontvangen, kijk dan s.v.p. in uw spam-box. Mocht u niets hebben ontvangen en wenst u alsnog bij te dragen? Stuur dan een e-mail naar cvk@kleinekerk.nl.
Geef voor de kerk van morgen en laten we ook op deze wijze samen kerk zijn!