Collectebonnen

Naast het gebruik van onze kerk-app kunt u tijdens onze kerkdiensten de collectes ook betalen met collectebonnen. Indien u de kerk-app of onze collectebonnen gebruikt, dan kunt u uw giften bij uw aangifte inkomstenbelasting aftrekken (let wel op het drempelbedrag).

We hebben twee soorten collectebonnen, beide in vellen van 20 stuks te bestellen:
  • Collectebonnen van € 1.00 (groen), per vel € 20
  • Collectebonnen van € 1.20 (wit), per vel € 24
Bestellen kan als volgt:
  • Het liefst via het Financieel Portaal van de Kleine Kerk (bestellen collectebonnen) i.v.m. snellere levering van de collectebonnen, of
  • U maakt het totale bedrag over op bankrekeningnummer NL85 RABO 0373 7311 83 ten gunste van de Protestantse Gemeente Voorhout. Bij de mededelingen vermeldt u hoeveel groene (à € 20) en/of witte (à € 24) vellen u wilt hebben.

Als u ervoor zorgt dat het betaalde bedrag klopt met uw bestelling, dan zorgen wij ervoor dat u de bonnen tijdig in huis hebt. Hou rekening met een levertijd van ongeveer twee weken (tot drie weken als u niet bestelt via het Financieel Portaal), afhankelijk van de drukte en de beschikbaarheid van onze vrijwilligers.